Tuesday 19 December 2017

Ik trust forex review


Opinie IK Trust Ten broker IKTRUST ma tylko swoją nazwę z (zaufaniem), ale nie jest zaufanym brokerem, ten broker jest brokerem oszustwa. Nie są to prośby o wycofanie procesu, w ciągu ostatnich trzech miesięcy serwer jest wyłączony i są ponownie otwarte March2017, ale nie wycofanie procesu. ustalane są nowe reguły, na które są one odpowiedzią na otrzymaną wiadomość. Więc nie inwestuj z tym brokerem (SCAM BROKER) W przypadku klienta, który został przeniesiony na nową platformę, stosujemy nowy zestaw zasad, aby zażądać wypłaty: Musisz wymienić określoną liczbę partii, zanim będziemy mogli kontynuować twoja prośba - konto mini 150 wiele kont standardowych 180 wiele kont premium 200 lot Jest to zgodność z nowymi zasadami zarządzania na naszej obecnej platformie transakcyjnej. Dziękujemy za uwagę i wspieranie IBRrust jako preferowanego pośrednika. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy wysłać do nas e-mail na adres supportiuprust Pan Richard Powell Starszy Dział Wsparcia Klienta dla Wsparcia Technicznego IK Trust Capital Market Corporation Limited Nowa Zelandia Company Reg. No. 3851316 Tagi: IK Trust reviewsIKTrust Review Odwiedź witrynę OSTRZEŻENIE OSTRZEŻENIE OSTRZEŻENIE Ten pośrednik zgłaszający wymaga minimalnej liczby transakcji, zanim klienci będą mogli wypłacić swoje depozyty, nawet jeśli nie ma żadnych bonusów. Raporty mówią, że IKTrust narzucił tę nową regułę nawet na starszych kontach. FPA nigdy wcześniej nie widziała ani nie słyszała o takiej zasadzie. Jeśli tak się stało, zostaw tutaj opinię i otwórz wątek w folderze powiadomień o oszustwach. Do czasu wyjaśnienia tego problemu, FPA zaleca PONOWNIE umieszczenie pieniędzy w IK Trust. Wygląda na to, że mogą zmienić zasady w dowolnym momencie i zablokować dostęp do swoich pieniędzy. IK Trust to brokerzy forex. IK Trust oferuje platformę do handlu forex MetaTrader 4. IKTrust oferuje ponad 30 par walutowych do osobistych inwestycji i opcji handlowych. Helllo, cała ta osoba tutaj. to jest muzułmański Lotfi z 22-latkami z Iranu. Miałem konto z brokerem zaufania IK 5 miesięcy temu, gdy chciałem mieć wniosek o wycofanie, o którym poinformował nas nasz serwer, a my przyjmiemy Twoją prośbę pierwszego dnia Nowego Roku. potem po nowym roku byłem zawsze obok mojego systemu, aby odpowiedzieć po 4 miesiącach, kiedy przynieśli nową stronę internetową i nową platformę, aby dać nowy produkt tamtejszym klientom i byłem szczęśliwy, że mam szansę na odzyskanie moich pieniędzy. (patrz tam e-mail) Szanowny Panie Szanowny Panie, Zamrażamy wszystkie wnioski o przetworzenie wypłat dla podmiotów stowarzyszonych i kont firmowych w 2017 roku z powodu procesu aktualizacji serwera i zamknięcia konta w naszym roku finansowym. Uprzejmie prosimy o ponowne przesłanie wniosku po pierwszym tygodniu stycznia 2017 r. Przepraszamy za opóźnienie i mamy nadzieję, że będziemy mogli lepiej służyć w przyszłości na naszym zaktualizowanym serwerze. Dziękuję Ci. W przypadku dalszych zapytań zachęcamy do wysłania do nas e-maila na supportiktrust, a następnie wysłali do nas e-mail na ten e-mail, który napisali w tym czasie 01032017 zaczniemy udostępniać twoje konto handlowe i byliśmy szczęśliwi i byliśmy gotowi, aby dać nasze konto. następnie wysłaliśmy cały nasz dokument, którego chcieli po blisko 1 miesiącu później dali nasze konto handlowe z niesamowicie problemami. Następnie wypełniłem formularz, aby wycofać się z mojego rachunku handlowego, ponieważ podali nam regułę Fing i ta zasada nie była stosowana w żadnym brokerze i na przykład mają tę zasadę, aby wycofać się z tego brokera. (spójrz na e-mail) Jesteśmy smutni z powodu wiadomości, którą nam napisaliście, ale stosuje się surowe zasady, aby wzmocnić naszą działalność, dlatego musimy przestrzegać naszej nowej polityki. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy wysłać e-mail do nas na supportiktrust innych e-mail następnie. W przypadku klienta, który został przeniesiony na nową platformę, stosujemy nowy zestaw zasad, aby zażądać wypłaty: Musisz wymienić określoną liczbę części, zanim będziemy mogli kontynuować Twoją prośbę - konto mini 50 Standardowe konto 80 lot premium premium 100 lot Jest to zgodność z nowymi zasadami zarządzania na naszej obecnej platformie transakcyjnej. Dziękujemy za uwagę i wspieranie IBRrust jako preferowanego pośrednika. W przypadku dalszych pytań, wyślij do nas e-mail na supportiktrust, że niektórzy klienci dostali te rzeczy na 1 tydzień, gdy dana osoba straci konto, a potem wyślą nam tego e-maila: ((((((To jest dla poprzednich posiadaczy kont. rachunek bieżący to: konto mini 150 wiele kont standardowych 180 wiele kont premium 200 lot Prosimy o przestrzeganie naszych obecnych przepisów. W przypadku dalszych pytań, prosimy o e-mail do nas na supportiktrust Pan Richard Powell Starszy Dział Obsługi Klienta działu wsparcia technicznego IK Trust Capital Market Corporation Limited Nowość Zelandia Company, nr 3851316, a teraz musimy zbliżyć się do 200 par, aby odzyskać nasze pieniądze. Moje konto było 4379 tam od początku wiedziałem, że mam blisko 110 Lot i tracę blisko 2000 z moich pieniędzy Nie jestem złym kupcem, oni wykonują dla mnie bardzo złą pracę, na przykład 4-5 godziny w dniu, w którym moje konto jest wyłączone i nie mogę mieć dostępu do mojego konta, a oni wyłączają wymianę handlową, a następnie zmieniają stopę Poziom i remmeber miałem blisko 2 Wiele sprzedaje na gbpusd i mój poziom stopu wynosił 180, a stop Nasz poziom dla tego konta wynosił 44. Zablokowali moje konto, gdy wrócili, aby umożliwić zamknięcie wszystkich moich pozycji na stracie i zmniejszyć stopę do 180 i zwiększyć spread z 2 pestki do 8 pipsów. i teraz mam sprzedaż gbpusd, a mój TP był 1,5344, a cena 5322 i nadal moja pozycja jest otwarta. Nie myśl, że to jest dobre dla mnie, ponieważ czasami nie zamykają mojego stop lossa i jest to dla mnie bardzo złe. gdyby nie wykonali tej pracy, zwiększę moje konto o ponad 10 000, ale niestety jestem w złej sytuacji z tym brokerem. acourding do niektórych facetów mówiących, że powiedzieli, że zaczynają kontaktować się z regulaminem i być może oni naprawiają problem, robię dużo pracy nad tym 5-miesięcznym spojrzeniem na tę wiadomość e-mail wysłaną do mnie z rozporządzenia. zobacz ten e-mail: Dziękujemy za wiadomość e-mail z 21 marca 2017 r. Otrzymaliśmy wiele skarg dotyczących IK Trust Capital Market Corporation Limited. Nasza CEO, Susan Taylor, poprosiła o informacje od IK Trust. Odpowiedź nie została udzielona przez IK Trust. W związku z tym podjęto decyzję o zakończeniu członkostwa w FSCL. Niestety oznacza to, że nasze biuro nie jest w stanie udzielić pomocy w rozpatrzeniu Twojej skargi. IK Trust został wyrejestrowany przez rejestr dostawców usług finansowych. Możesz zwrócić się o pomoc do Urzędu ds. Rynków Finansowych fma. govt. nz. Urząd Rynków Finansowych reguluje rynki finansowe Nowej Zelandii. Rhonda Singleton Enquiries Administration Manager P: (04) 472 3725 F: (04) 472 3728 E: rhondasingletonfscl. org. nz teraz od wszystkich osób na tym rynku armii pokoju proszę pomóż nam oddać nasze pieniądze, jesteśmy na złe Sytuacja i potrzebujemy Twojej pomocy każdej osobie z Newzealand lub jakiejkolwiek osobie, która może nam pomóc, proszę powiedzieć poniżej, tutaj jest mój kontakt, mój skype. ahvaz-forex mój e-mail to: moslem. bourse gmail mój numer telefonu to. 989303553529Best Forex ECNSTP Trading od FXOptimax Najlepszy Micro Broker w Azji Numer rejestracyjny: 21417 IBC 2017 FXOptimax nie świadczy usług dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Informacje o FXOptimax Rozpocznij działalność handlu online forex z FXOptimax, wiodącym na świecie, nagradzanym brokerem forex STP. FXOptimax zapewnia codzienną analizę rynku dla głównych par walutowych, takich jak EURUSD, USDJPY, GBPUSD, EURJPY, AUDUSD, GOLD i wiele innych, oferując do 25 premii depozytowej. Rozpocznij handel od 0,01 lota i poznaj doskonałe warunki i usługi FXOptimax. OSTRZEŻENIE WYSOKIEGO RYZYKA: Obrót walutowy wiąże się z wysokim ryzykiem, które może nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Dźwignia generuje dodatkową ekspozycję na ryzyko i stratę. Zanim zdecydujesz się na wymianę walut, starannie rozważ swoje cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i tolerancję ryzyka. Możesz stracić część lub całość początkowej inwestycji, nie inwestować pieniędzy, których nie możesz utracić. Poinformuj się o ryzyku związanym z obrotem walutowym i uzyskaj porady od niezależnego doradcy finansowego lub podatkowego, jeśli masz jakiekolwiek pytania. kopia 2009-2017 FXOptimax Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.

No comments:

Post a Comment