Tuesday 14 November 2017

E zakupy online przedmioty


Game Eve online jest uważana za jedną z najbardziej znanych i popularnych gier online. Zdobył już serca dziesiątek tysięcy fanów z każdego zakątka świata, a ich liczba stale rośnie. Eve Online to absolutnie rozwinięty świat gry. Kiedy już się w to zanurzysz, pokochasz to na zawsze. W 2008 roku Eve online nagrodzono tytułem Game of the Year i jest wiele powodów. Dobrze rozwinięta gra, prawdziwy model ekonomiczny i niezwykle wciągająca gra, ale nie przyciągają uwagi i nie wzbudzają podziwu. Aby to ukoronować, każdy pojedynczy gracz dołącza do tego samego serwera, co czyni grę jeszcze ciekawszą. Rywalizuj z innymi, rozwijaj swoją strategię i zostań najlepszym graczem w Eve online. Co sprawia, że ​​Eve Online jest taka wyjątkowa W Eve Online jest wiele rzeczy, które sprawiają, że jest wyjątkowa. Można przyłączyć się do sojuszów gospodarczych i wojennych z innymi graczami, opracować własną strategię i cieszyć się wieloma innymi funkcjami. Eve Online oferuje graczowi inny wszechświat z własnymi regułami, walutą, która nazywa się Ewa isk, przedmioty i postacie. Gra stale się rozwija, więc nigdy się nie męczysz. Znajdziesz wiele aspektów internetowego świata Ewy bardzo podobnych do twojego własnego, co czyni grę jeszcze bardziej fascynującą. Zainteresuj się Dowiedz się więcej szczegółów na temat świata gry. Eve online isk game game Jak pewnie wiesz, gra ma własną walutę Eve isk. Można go używać do jakichkolwiek celów, gdy normalna osoba używa pieniędzy: możesz kupić statek Eve. broń, przedmioty specjalne, książki do nabycia specjalnych umiejętności i wiele innych rzeczy. Zasadniczo Eve online isk ma na celu sprawienie, by Twoja gra była łatwiejsza i przyjemniejsza. Z Eve isk nie będziesz musiał czekać przez kilka tygodni, aby mieć gotowy moduł lub element odblokowany. Należy wspomnieć, że nie tylko możesz wydać, ale także zarobić pieniądze w grze, więc będziesz musiał zachować równowagę i śledzić swoje wydatki. Ale ogólnie waluta sprawia, że ​​gra jest o wiele przyjemniejsza. Korzystaj z Eve online isk, a gra zwróci cię z jeszcze bardziej nasyconymi działaniami związanymi z grą. Jak widzisz, wszystko jest całkiem proste i na wypadek, gdyby zabrakło Ci waluty do gry, zawsze możesz kupić isk na naszej stronie i kontynuować grę. Co ta strona może ci zaoferować Ta strona została stworzona przez tych, którzy produkują Eve Online lub grają to profesjonalnie i dlatego mają świetny dostęp do Eve online isk. Jesteśmy zespołem tych, którzy sprawiają, że światy Eve są możliwe, więc tutaj można dostać tyle Eve isk, ile potrzebuje. Ponadto, ponieważ jesteśmy blisko związani z tą grą, oferujemy Ci nie tylko samą walutę, ale także opcję kupowania konta Eve, modułów, statków i wszystkich innych rzeczy dostępnych w grze. Możemy zaoferować nawet licencje pilotów (Plex) ze specjalnymi funkcjami. Jeśli chcesz kupić plex, daj nam znać. Chcemy być z tobą szczerzy i powiemy ci, że KPCh nie zatwierdza takiego handlu Eve online isk i współpracując z nami naruszysz umowę licencyjną EULA. Niemniej jednak każda operacja przeprowadzona za pośrednictwem naszej strony internetowej jest prawie niemożliwa do śledzenia. W ten sposób możesz kupić konto Eve lub wysłać je z łatwością bez obawy o złapanie. Gra oferuje wiele opcji ekonomicznych, a wszechstronność rynku Eve tworzy ochronę dla Twojego konta. Co mogę kupić tutaj? Jak już mówiliśmy, nasza strona oferuje szeroki wachlarz opcji: można dostać sam Eve isk i używać ich na swój sposób lub zakupić przedmioty same, czy to na statki, moduły czy cokolwiek innego. To twoja strategia i twój wybór, a my z kolei jesteśmy gotowi zaoferować ci najszerszy zakres możliwych przedmiotów i nieograniczoną ilość waluty gry. I proszę zwrócić szczególną uwagę na opcję zakupu konta Eve. co oznacza, że ​​kupujesz postać Ewy z już rozwiniętymi umiejętnościami i pewnymi przedmiotami do dyspozycji. Full-pack starannie podniesiony i nauczony tylko dla Ciebie Jest to dobry wariant dla tych, którzy nie chcą spędzać dużo czasu na treningach i chcą od razu przejść do bardziej skomplikowanych zadań. Inną opcją jest zakup Eve Plex. który jest rodzajem subskrypcji na czas gry. Istnieją dwa rodzaje subskrypcji: plex, który trwa 30 dni, a Eve gtc trwa 60 dni. Korzystanie z tej witryny w celu przedłużenia abonamentu jest znacznie lepsze, ponieważ oferowana przez nas cena jest najniższa w Internecie i jest niewątpliwie niższa od oficjalnych cen. Dlaczego więc płacić więcej, aby otrzymać to samo? Możesz być pewien, że te operacje są całkowicie bezpieczne. Sprzedajemy wszystkie przedmioty z naszych prawdziwych kont od postaci do postaci. W ten sposób wszystkie operacje wyszukują system absolutnie normalny. Sprzedajemy tylko rzeczy, które sami zarobiliśmy, w ten sposób system nie może wyśledzić niczego złego. Z naszą pomocą możesz otrzymać dowolny przedmiot lub ilość Eve isk, którą chcesz. Możesz skrócić czas potrzebny na trening i kupić konto Eve z charakterem, o którym zawsze marzyłeś. Nie ma statku ani książki z umiejętnościami, których nie możesz kupić. Zwracamy uwagę, że istnieje ścisła korelacja między poziomem konta i statkami, których używasz. Nie ma sensu walczyć ze słabymi statkami i dobrze rozwiniętą postacią lub używać bardzo kosztownego statku i niskiego poziomu postaci. Tylko kombinacja zręcznej postaci i przedmiotów wysokiego poziomu da ci owocne rezultaty. Nasza strona internetowa oferuje świetną szansę, aby nie czekać długo i uzyskać wszystko od razu. Z nami osiągniesz maksimum z gry i pominiesz rutynę wznoszenia się na szczyt. Będziesz jednym z najsilniejszych graczy od samego początku i nie jest to rzecz, o której marzy każdy nowicjusz Nasza strona otwiera Ci drzwi do wszechstronnego świata Eve Online. Każdy zakątek gry będzie dla ciebie otworzony, czekając, kiedy zwrócisz na to uwagę. Możesz walczyć z dowolnym graczem, którego chcesz, czy to ktoś z Eve Olympus, czy ktoś, kto właśnie rozpoczął swoją drogę w Eve Online. Spraw, aby pozycje startowe były bardziej korzystne i zarabiaj więcej Eve online isk przy pomocy nowego konta. Ciesz się tanimi cenami plex. duża różnorodność statków i innych dóbr oraz oczywiście wyjątkowa szansa na przecięcie drogi na szczyt Eve Online WorldSpaceships of EVE Online Ta tabela porównawcza pokazuje szeroki wybór statków dostępnych dla graczy w EVE Online. Statki kosmiczne w wieloosobowej grze online science-fiction EVE Online są zorganizowane w różne klasy wielkości, a każda klasa obejmuje szeroką gamę statków w swoich kategoriach. Niektóre z nowszych statków w świecie EVE są masywne w stosunku do innych statków, takich jak Titan. Charakterystyka statku Każdy statek kosmiczny we wszechświecie EVE ma inny zestaw cech i może być wyposażony w różne kombinacje modułów podlegających ich wymaganiom dopasowania. Cechy te obejmują: Gniazda modułów (wysokie, średnie i niskie, patrz poniżej). Moc procesora Wielkość kondensatora i szybkość ładowania Punkty osłony, szybkość ładowania i opory Pancerz i punkty wytrzymałości Punkty wytrzymałości struktury Prędkość i zwinność Zakres celowania i maksymalna liczba celów Promień podpisu Cargo Wielkość zatoki Rozmiar zatoki Drone Siła i rozdzielczość czujnika. Z godnym uwagi wyjątkiem gniazd modułów, prawie wszystkie te cechy mogą być dodatkowo modyfikowane przez moduły i umiejętności. W wielu przypadkach istnieje jedna umiejętność odnosząca się do określonego aspektu, który wpłynie na każdy statek pilotów gracza (umiejętność Inżynieria zwiększa na przykład całkowitą sieć energetyczną statków), ale niektóre cechy, takie jak wielkość zatoki dronowej, są zazwyczaj stałe, z kilkoma statkami otrzymującymi bonusy (np. każdy poziom w umiejętnościach Szturmowców zwiększy rozmiar szturmowego oddziału dronowego Ishkur o 5 m). Moduły modułów modułów mogą być montowane w wysokich gniazdach, środkowych gniazdach i niskich gniazdach. Wysokie sloty są dodatkowo ograniczone przez liczbę punktów krytycznych (wieżyczek lub wyrzutni), które każdy z nich ma. Punkty wytrzymałości są używane do mocowania broni (pociskowej lub hybrydowej), laserów energetycznych i laserów górniczych, podczas gdy punkty startowe wyrzutni używane są do dopasowywania wyrzutni rakietowych lub rakietowych. Ponadto istnieją moduły, które pasują do wysokich gniazd, które nie wymagają punktów twardych, takich jak urządzenia maskujące i wampiry energetyczne. Średnie gniazda mogą być używane do modułów napędowych, elektronicznych modułów bojowych, przedłużaczy tarczy, utwardzaczy i wzmacniaczy oraz wzmacniaczy kondensatorów. Niskie szczeliny mogą służyć do dodatkowego uzbrojenia, warsztatów naprawczych, ekspanderów ładunku i modułów wspomagania broni. Standardowe fregaty mają od 6 do 10 gniazd modułów z 2-4 wysokimi, 1-4 średnimi i 1-4 niskimi. Standardowe niszczarki mają 13 gniazd modułów z 8 wysokimi, 1-4 średnimi i 1-4 niskimi. Standardowe krążowniki mają od 11 do 15 gniazd modułów z 4-6 wysokimi, 2-6 średnimi i 2-6 niskimi. Standardowe Battlecruisery mają 16 lub 17 gniazd modułów z 6-8 wysokimi, 3-5 średnimi i 4-6 niskimi. Standardowe pancerniki mają 18 lub 19 gniazd modułów o 6-8 wysokich, 3-8 środkowych i 4-8 niskich. Standardowe statki przemysłowe mają od 5 do 12 gniazd modułów z 1-2 wysokimi, 2-5 średnimi i 2-5 niskimi. Standardowe bariery górnicze mają od 4 do 6 gniazd modułów z 1-3 wysokimi, 1 średnim i 2 niskimi. Statki Faction i Tech II mają zwykle więcej slotów modułów niż ich odpowiedniki Tech I. Przykład: fregata Bantam ma 2 wysokie sloty zarówno z twardymi punktami ostrzału bez twardych punktów wyrzutni, jak również z 2 środkowymi slotami i 2 niskimi slotami. Pancernik Scorpion ma 6 wysokich miejsc, w tym 4 punktowe punkty ostrzału i 4 punkty twarde wyrzutni, a także 8 środkowych automatów i 4 niskie miejsca. Wyróżnienia rasowe Każda z czterech grywalnych ras w EVE Online posiada indywidualne kategorie w każdej z klas okrętowych. Wyjątkiem są barki górnicze, które są wspólne dla wszystkich czterech ras. Na przykład w grze dostępne są cztery wahadłowce - Caldari, Gallente, Amarr i Minmatar - które są takie same pod względem wydajności, ale różnią się wyglądem. Oprócz tych czterech podstawowych frakcji dostępne są rzadkie przedmioty z frakcji NPC, które mają zazwyczaj lepsze cechy niż ich odpowiedniki w frakcji grywalnej. Okręty w każdej frakcji odzwierciedlają estetyczne i wojskowe filozofie, które twórcy zdecydowali się skojarzyć z tą frakcją i wymagają innego zestawu umiejętności (poza wahadłowcami). Statki mogą być pilotowane przez dowolnego gracza niezależnie od rasy, o ile wymagane umiejętności są przeszkolone, co jest łatwe do zrobienia. Statki Caldari zazwyczaj polegają na swoich osłonach w celu ochrony. Opierają się ciężko na rakietach i karabinach w ofensywie, a więc przede wszystkim powodują obrażenia kinetyczne. Choć pociski mają tę zaletę, że potrafią znieść wszystkie typy obrażeń, statki Caldari zwykle otrzymują bonusy do uszkodzeń kinetycznych, a zatem faworyzują ten typ obrażeń dla obu głównych systemów broni. Caldari są również znane z dedykowanych jednostek Electronic Warfare (fregata Griffin, krążownik Blackbird, statek rozpoznawczy Rook i pancernik Scorpion). Estetycznie skłaniają się ku asymetrycznym geometrycznym projektom i mają tendencję do nazywania swoich statków po zwierzętach. zwłaszcza ptaki. Niektóre z bardziej zaawansowanych technicznie statków są również nazywane mitologicznymi stworzeniami, takimi jak dreadnought klasy Phoenix lub tytan Lewiatan. Ich kadłuby są zwykle zabarwione gołym brązem. zwykle z pasmami czerwonej farby wokół kluczowych elementów, takich jak silniki i migające światła do jazdy. Statki Gallente wolą czołg pancerny, gdy znajdują się w defensywie, podczas gdy zwykle atakują za pomocą miotaczy i dronów bojowych. Również statki Gallente mają najsilniejsze konstrukcje z 4 wyścigów. Wiele statków Gallente to wyspecjalizowane statki dronowe z premią za uszkodzenia dronów, zasięg, ładowność lub ich kombinacje, takie jak okręt szturmowy Ishkur, krążownik klasy Vexor, ciężki statek szturmowy Isztar, krążownik Myrmidon i pancernik Dominix. Pod względem estetycznym są znacznie bardziej kolorowe niż naczynia Caldari, a etykieta projektowania Gallente preferuje gładkie, zakrzywione linie, które często nadają im nieco organiczny wygląd. Statki Gallente są najczęściej matowymi metalicznymi kolorami, od srebra przez brąz do śniedzi i czasami są nazywane figurami z mitologii kulturowych (Ishkur, Ishtar, Enyo) lub są wymieniane po łacinie (Thorax, Navitas, Incursus). Etyka projektowania Amarr jest prosta: preferują statki z grubym, trwałym pancerzem, wykorzystujące broń laserową. Tam, gdzie inne rasy mają tendencję do wystawiania przynajmniej jednego statku z alternatywnym profilem misji (szczególnie w swoich klasach cruiserów), Amarrianie rzadko zapuszczają się daleko od tej podstawowej zasady projektowania. Podczas gdy ta nieelastyczność może przewidywać przewidywalne i łatwe kontrowanie taktyki okrętów Amarrii, podejście to pozostaje popularne, ponieważ jest względnie nieskomplikowane i nadal daje dobre wyniki. Ich statki są podzielone na dwie ogólne kategorie: statki ukierunkowane na uszkodzenia i statki o zbroi. Statek szturmowy Retribution, krążownik Omen, ciężki okręt szturmowy Zealot i pancernik Armageddon mają jeden lub więcej obrażeń od ognia lub premii ogniowej i skupiają się na uszkodzeniu laserem. Fregata Punishera, krążownik typu Maller, statek ciężki Sacrilege oraz pancerniki Apocalypse i Abbadon koncentrują się na zdolności do zadawania obrażeń. Jako że Amarr są dużym imperium pod kontrolą wielu różnych rodzin, mają one również inne filozofie projektowania oprócz dwóch głównych. Na przykład Arbitra. Klątwa. a Pielgrzym to wszystkie drony z czołgami pancernymi, podczas gdy Zemsta i Świętokradztwo są hybrydowymi statkami laserowymi. Estetycznie Amarr wydaje się pożyczać od Art Deco. z tendencją do ozdobnych, faworyzujących zakrzywione złote kadłuby, często opatrzone ikonografią związaną z religią Amarri. Symetria jest powszechnym elementem konstrukcji statków Ammarian. Nazwy okrętów Amarr są często kojarzone z terminami i nazwami religijnymi, takimi jak pancerniki Armageddon i Apocalypse, Avatar titan i krążownik Omen. Statki Minmatar mają wyróżniający się chaotyczny lub niezdarny design, który podzielił społeczność EVE - podczas gdy wielu ludzi oczernia prymitywny wygląd okrętów Minmatar obok bardziej solidnych struktur innych ras, wielu innych graczy uwielbia bardziej zrujnowany, utylitarny projekt Statki Minmatar. Z tego powodu wspólnym gaganiem w społeczności EVE Online jest porównywanie okrętów Minmatar do złomowisk. lub mówiąc, że są to stosy słupów rusztowania utrzymywane razem za pomocą taśmy klejącej. Jeśli chodzi o filozofię walki, są one ukierunkowane na walkę w walce wręcz i zazwyczaj są najszybszymi statkami w grze. Ich system broni dalekiego zasięgu, pocisk artyleryjski, ma stosunkowo niewielkie obrażenia w czasie, ale niezwykle silny pojedynczy atak, dzięki czemu jest idealny do szybkich ataków. Ich system broni krótkiego zasięgu jest działkiem automatycznym i ma mniejsze obrażenia od pojedynczego uderzenia, ale większą szybkostrzelność, co powoduje większe ogólne obrażenia i czyni go odpowiednim do długotrwałej walki. Statki Minatara są nastawione zarówno na tankowanie, jak i na zbroję, w zależności od atrybutów każdego statku. Statki Minatara są postrzegane przez niektórych jako wymagające umiejętności, ponieważ niektóre statki są przystosowane do zamontowania zarówno wieżyczek, jak i pocisków rakietowych. Nazwy statków obejmują zwierzęta (statki szturmowe Jaguara i Wolfa), broń ostrzy (stiletto Stiletto, krążownik Scythe), nazwy wiatrów (pancerniki Tempest i Typhoon, krążownik cyklonu i huraganu), nazwy nordyckiego pochodzenia mitologicznego (Hel statek-matka, tytan Ragnarok z urządzeniem Gjallarhorn Doomsday, krążowniki elit Huginn i Muninn oraz Dreadnought Naglfar) i wymienia jeden z nich z przemocą i zniszczeniem (krążowniki Pęknięcia i Stabber). Tech I Ships. Prom jest najmniejszym typem statku. Jest bardzo zwinny, bardzo szybki i bardzo tani. Jednak wahadłowce mają słabą obronę, nie mogą być wyposażone w moduły i przenoszą tylko 10 m ładunku. Jeden typ istnieje dla każdej z czterech głównych frakcji, bez żadnej różnicy między nimi poza estetyką. Są używane przede wszystkim w zadaniach zwiadowczych i szybko docierają z miejsca na miejsce. Są to jedyne statki, które nie wymagają żadnych umiejętności. Kategoria statku składająca się z lekkich i szybkich, ale stosunkowo delikatnych statków. Nowi gracze zaczynają latać statkami tej klasy. Każda rasa ma szeroką gamę fregat, z których każda ma inny profil misji. Ogólnie rzecz biorąc, fregaty nie mają trwałości i szkód większych klas statków, które mają średnio 3-4 pistolety lub wyrzutnie pocisków, ale są również znacznie szybsze i trudniejsze do trafienia. Będąc tanim, gracz nie jest trudny do zdobycia fregaty, aw wielu przypadkach fregaty mogą stać się dość niebezpieczne dla większych klas statków. Doświadczony gracz z odpowiednim sprzętem może również skutecznie korzystać z fregat, odprowadzając moc z większych statków, mieszając ich silniki osprzętu lub przesuwając je, aby uniemożliwić im poruszanie się (łącznie określane jako atakowanie). Pozwala to sojusznikom na wejście i zniszczenie ich obecnej, nieruchliwej zdobyczy. Istnieje od pięciu do sześciu typów fregat dla każdej dużej frakcji, z dodatkową znaczną liczbą specjalnych, ale rzadszych statków również dostępnych.160 :) Przykłady: Caldari Kestrel to fregata, która, choć nie jest w stanie zamontować broni, jest w stanie zamontować cztery wyrzutnie rakiet i ma stosunkowo duży ładunek w porównaniu do większości fregat. Natomiast Amarr Punisher jest powolny dla fregaty, ale ma najcięższą zbroję jakiejkolwiek fregaty Tech I w grze i zatrudnia kilka laserowych wieżyczek. Duże floty fregat Tech I (10 lub więcej) mogą być świetnym sposobem dla nowych graczy na zbijanie się i walkę z przeciwnikami, którzy ścigają ich z mniejszą liczbą pancerników i ciężkich krążowników napadowych. Doświadczeni gracze są również znani z tego, że potrafią wykorzystać duże fregaty jako tanią alternatywę dla większych i droższych statków (fregata poziomu 3, taka jak Caldari Merlin lub Minmatar Rifter.), Sprzedaje się za około 250 tysięcy ISK - rynek gier, podczas gdy cena pancernika może zbliżyć się do 100 milionów ISK), wykorzystując ich większe zasoby i umiejętności do wyposażenia fregat z najlepszym sprzętem i uzbrojeniem. Ta taktyka stała się jednak mniej powszechna wraz z nadejściem zaawansowanych fregat i szturmowców Tech II. Fregaty dla niszczycieli wyścigowych Zaprojektowane specjalnie do walki z fregatami, niszczyciele mają premię 50 do małych wieżyczek i zwykle montują osiem małych, lekkich i dokładnych broni, które są przeznaczone do celowania w małe, zwinne cele, ale nie są w stanie zadać znacznych obrażeń większemu statkowi zajęcia. Jednak te siedem do ośmiu automatów do gier nie są dostępne bez ceny. Poza tym, że trudno jest zmieścić osiem najpotężniejszych broni w swojej kategorii wielkości, premia w wysokości -25 punktów ognia (RoF), czyli sposób, w jaki silnik gry obsługuje tę karę, jest dołączona do wszystkich rodzajów broni w niszczycielu. Jednak posiadanie o 50 więcej karabinów niż większość fregat przewyższa karę zwolnienia. Chociaż niszczyciele przodują w ich zamierzonym celu, jakim jest wyniesienie fregat, bardzo słabo radzą sobie z krążownikami i pancernikami, ponieważ ich obrony są po prostu zbyt słabe, by przetrwać zaręczyny z tak dużymi statkami. Ich możliwości w zakresie pancerza i tarczy ledwie przekraczają możliwości fregaty, ale ich promień podpisu jest prawie na poziomie krążownika, co oznacza, że ​​są one mocniej uderzane i łatwiejsze dzięki broni krążownikowej i większej niż fregaty. Niszczycielom brakuje także możliwości zamontowania większych pistoletów potrzebnych do skutecznego niszczenia większych klas, mając rozmiar, który czyni je stosunkowo łatwymi do trafienia na większe statki, czyniąc niszczyciele niepopularnymi wyborami wśród społeczności PvP, chociaż gdy są wyposażone w broń techniczną 2, okazały się skuteczne w topieniu fregat i szturmowców. Jeden typ istnieje dla każdej dużej frakcji. Przykład: Niszczyciel Gallente Catalyst ma znaczną liczbę mocowań głowicy rewolwerowej, ale brakuje mu mocy do pistoletów średnich lub dużych rozmiarów. Premie, które zapewnia doświadczonemu pilotowi, zyskały reputację statku, który nigdy nie traci. Dla kontrastu, Caldari Cormorant przyznaje bonusy do zasięgu zamiast śledzenia, dzięki czemu idealnie nadaje się do wybrania fregat na dużych odległościach, zanim fregaty mogą odpalić. Destroyers by Race Średniej wielkości jednostki zaprojektowane do wykonywania szerokiej gamy funkcji. Krążowniki są większe i wolniejsze niż fregaty lub niszczyciele, ale są znacznie trwalsze. W wielu przypadkach mogą zamontować mniej broni niż niszczyciel, 4-5 broni zamiast 8, ale ich systemy mocy pozwalają im na umieszczenie większej, bardziej szkodliwej broni średniego rozmiaru. Krążowniki mają szeroki wachlarz profili misji, a niektóre z nich są lepsze w walce, inne lepiej nadają się do bardziej pokojowych ról, takich jak transport ładunków i wydobycie. Istnieją cztery podstawowe typy dla każdej dużej frakcji. Przykłady: Caldari Osprey jest zaprojektowany jako statek wydobywczy i przyznaje bonusy graczom, którzy używają go w tym celu. Jest to jednak nieco nieefektywny statek bojowy w stosunku do innych krążowników. W przeciwieństwie do tego Gallente Thorax jest przeznaczony do zamontowania z potężnymi, ale krótkopowierzchniowymi miotaczami, aby zaatakować wroga na krótkim dystansie, gdzie może również skutecznie rozmieścić drony bojowe. Krążowniki są stosunkowo tanie (zazwyczaj kosztują od trzech milionów do ośmiu milionów ISK) i mogą okazać się bardzo skuteczne w grupach. Krążowniki według Race Industrial Ships Statki przemysłowe przeznaczone są do transportu ładunków. Są duże, powolne i prawie całkowicie bezbronne, ale mają znacznie większe ładownie niż większość innych klas statków. Statki przemysłowe nie są przeznaczone do walki i zwykle wymagają uzbrojonych eskort w niebezpiecznych systemach niskiego bezpieczeństwa. Należy zauważyć, że układ slotów większości zakładów przemysłowych pozwala na nieco podstępne taktyki zasadzek. Fora internetowe EVE są zwykle pierwszym miejscem, w którym triumfalny pilot Przemysłowy opublikuje, gdy zdoła odeprzeć lub zniszczyć przechwytującego pirata przechwytującego, ku zawstydzeniu pirata. Między każdą z głównych frakcji istnieje od dwóch do pięciu typów. Przykłady: Seria Gallente Iteron składa się z pięciu statków, każdy o większej pojemności niż ostatni. Iteron Mark V ma największy podstawowy ładunek każdego statku przemysłowego, ale wymaga od gracza poświęcenia znacznego czasu na szkolenie umiejętności, zanim będzie mógł latać. Z kolei Amarr Bestower ma mniejszą pojemność ładunkową, ale jest również znacznie mniej wymagający. Statki przemysłowe wg rasy Iteron Mark III Battlecruisers Spadające między krążownikami i pancernikami, krążowniki pancerne są, jak sama nazwa wskazuje, głównie zaprojektowane z myślą o walce. Pełnią również rolę dowództwa floty na małą skalę ze względu na premie, które mają na wyposażenie modułów pomocy gangów, które zwiększają zdolności ofensywne i defensywne floty, do której są przywiązani. Są w stanie osiągnąć nieco większe obrażenia niż krążownik, z 7-8 (z wyjątkiem myrmidonu, mając 6, ale dużą wnękę na trutnie), w przeciwieństwie do 4-5 na krążowniku. Mogą także zadać o wiele więcej obrażeń niż może to zrobić sam krążownik. Pod wieloma względami krążowniki są krążownikami, tak jak niszczyciele są fregatami, z wyjątkiem tego, że krążowniki są znacznie bardziej popularne niż niszczyciele. W porównaniu do krążowników, ich główną wadą, inną niż ich znacznie wyższa cena, jest ich większy promień podpisu i zmniejszona manewrowość. Pancernik jest o wiele łatwiejszy w walce z krążownikami niż krążownik ze względu na ich większy rozmiar. Dodatkowo krążowniki manewrują wolniej niż krążowniki, a nawet obracają się wolniej niż pancerniki w pewnych okolicznościach. Dla każdej z ras istnieją dwa standardowe rodzaje krążowników: Harbinger, Drake, Myrmidon i Hurricane, które zostały wydane w ekspansji Revelations pod koniec 2006 roku (ta ekspansja poprawiła również zwinność wszystkich istniejących krążowników). Przykłady: Caldari Ferox opiera się na mocnych tarczach, które chronią przed uszkodzeniem i jest przeznaczony do montażu kombinacji karabinów dalekiego zasięgu i wyrzutni rakietowych. Proroctwo Amarriańskie. z drugiej strony polega na trwałym poszyciu pancerza i bateriach pistoletów laserowych. Battlecruisery według Race Worth zauważają, że battlecruisery są jedyną klasą okrętów oprócz przewoźników, statków macierzystych i tytanów, które mogą skutecznie dopasować moduły łączące siły wojny, co daje czasami 50 premii dla gangów w specjalnym obszarze. Często gracz będzie trenował moduły łączników wojennych, jeśli znajdują się na ścieżce do wariantów krążownika Tech II, statków dowodzenia. które otrzymują premię za skuteczność do określonych rodzajów linków wojennych w zależności od rasy. Battleships Battleships są ostoją floty, a najbardziej doświadczeni gracze będą posiadać przynajmniej jedną. Mimo że są wolniejsze niż pancerniki, są znacznie trwalsze i potrafią zdobyć imponującą siłę ognia w postaci broni wielkogabarytowej i zazwyczaj 6-8 rodzajów broni. Istnieją trzy typy standardowego pancernika dla każdej rasy, Rokh, Abaddon, Hyperion i Maelstrom, które niedawno ukazały się w rozszerzeniu Revelations. Przykłady: Gallente Dominix jest dobrze znany z konfiguracji wykorzystujących moduły wampirów energetycznych i potężne drony. Apokalipsa Amarra. podobnie jak wszystkie statki Amarr, opiera się na trwałym zbroi, aby uszkodzić pogodę, i jest przeznaczony do rozmieszczania dużej liczby szkodliwych broni laserowych. Pancerniki z barek wyścigowych Zaprojektowane specjalnie do celów górniczych, w przeciwieństwie do innych statków, barek górnicze nie są specyficzne dla rasy, ponieważ ich konstrukcja pochodzi od NPC Corporation ORE. Barki górnicze są skutecznie nieuzbrojone, chociaż ich duże zatoki dronowe (prawdopodobnie pierwotnie przeznaczone do rozmieszczenia dronów górniczych) pozwalają na rozmieszczenie do pięciu dronów bojowych, które zapewniają odpowiednią obronę w systemach o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Byłoby bardzo nierozsądnie, gdyby gracz kopał w systemie o niskim poziomie bezpieczeństwa w barce górniczej bez dobrze uzbrojonej eskorty. Barki górnicze (wraz z odpowiednikami Tech II Exhumer) są wyjątkowe, ponieważ są jedynymi statkami zdolnymi do zamontowania modułów górniczych do wydobycia o dużej mocy i górników. Przykład: Covetor jest najskuteczniejszym okrętem wydobywczym Tech I w EVE Universe. Może zmieścić trzech górników, którzy mogą wydobywać o 20-30 więcej niż Apocalypse i Rokh. 2 najlepsze nietknięte statki Tech I do wydobycia. Statki Frakcji Są to statki, które są specyficzne i unikalne dla pewnych frakcji NPC (piratów lub innych głównych). W tej chwili istnieją tylko frakcje, krążowniki i okręty frachtowe. Statki te są znacznie lepsze niż ich odpowiedniki z technologią I, choć niekoniecznie lepsze niż statki Tech II. Jednak nie mają oni tak wysokich wymagań umiejętności jak naczynia Tech II. Pancerniki Tech II nie istnieją, pozostawiając pancerniki frakcji jako najpotężniejsze jednostki tej klasy. Jedynym źródłem w grze dla Faction Ships i ich Blueprints są Agenci, Frakcje i Kompleksy Frakcji. Z tego powodu statki frakcyjne są stosunkowo rzadkie, a niektóre z nich są bardziej powszechne niż inne. To często pozostawia statki Faction znacznie droższe niż statki Tech II. Przykład: Wydanie Caldari Navy Raven (CNR) uważane jest za najpotężniejszą łódź rakietową, którą można łatwo znaleźć na rynku z siedmioma twardymi punktami Launchera. CNR ma również imponujące tarcze i zbroje, dzięki czemu jest ulubionym miejscem do prowadzenia misji na wysokim poziomie. Wiele pancerników frakcyjnych kosztuje nawet miliard ISK (mniej więcej tyle, ile przewoźnik) Amarr Navy Slicer Caldari Navy Hookbill Gallente Navy Comet Republic Flota Firetail Augoror Navy Issue Caracal Navy Issue Stabber Fleet Issue Vexor Navy Issue Apocalypse Navy Issue Megathron Navy Issue Raven Navy Issue Tempest Fleet Issue Tech II statki Tech II odnosi się do statków, które są zasadniczo ulepszonymi, mocniejszymi wersjami statków niższego poziomu. Statki Tech II mają podobny wygląd do swojej klasy macierzystej (z wyjątkiem bombowców typu stealth, które mogą wyglądać zupełnie inaczej niż ich klasa t1). różniących się dodatkiem dodatkowych gniazd, zatok lub silników oraz kolorem skóry statku. (W następnych sekcjach zmodyfikowany kadłub T1 jest wymieniony w nawiasach) Statki Tech II mają znacznie ulepszone możliwości i zwykle pełnią wysoce wyspecjalizowaną rolę. Wymagają rozległej specjalizacji, aby latać lub budować, a podaż jest ograniczona przez liczbę projektów do produkcji. Ze względu na ogromną rzadkość projektów wymaganych do stworzenia statków Tech II sprzedający mogą osiągnąć zysk w wysokości 500 lub więcej. Niektóre statki po prostu nie mają dużego popytu, a zyski na tych statkach są znacznie niższe. Ograniczona liczba planów Tech II i stały czas budowy statków uniemożliwiają wzrost produkcji statków, co prowadzi do rynku sprzedawców. Pojawiły się zarzuty dotyczące ustalania cen na statkach Tech II i chociaż może to być prawdą w przypadku niektórych innych przedmiotów w grze, nie zostały one udowodnione w odniesieniu do żadnych statków w czerwcu 2006 r. Covert Ops Te fregaty Tech II są zaprojektowane do montowania systemów maskowania, które pozwalają im przejść niezauważone. Mimo że są one dość delikatne, są zaprojektowane tak, aby mogły zaginąć w przypadku zagrożenia. Statki te są również bardzo pomocne w większych grupach, jak harcerze i inne zastosowania taktyczne. Covert ops fregata jest w stanie zamontować urządzenie do maskowania opończy, które umożliwia wypaczanie podczas zamaskowania. Doskonale radzą sobie również ze znalezieniem ukrytych statków wroga dzięki użyciu sond skanujących. Należy jednak zachować ostrożność, gdy używa się urządzeń maskujących ze względu na to, że urządzenia maskujące zostaną dezaktywowane, jeśli statek znajdzie się w odległości 2 km od jakiegokolwiek innego statku lub obiektu niebieskiego, takiego jak asteroidy, gwiezdne kule. stacje kosmiczne lub kontenery ładunkowe. Ponadto, urządzenia maskujące nie mogą być aktywowane, gdy inny statek ma blokadę, więc powszechną praktyką jest, aby statki typu "ukryte okręty" miały znaczną ilość broni elektronicznej, zwykle w formie ECM (docelowy zagłuszacz) lub tłumików czujników, aby złamać zablokuj i ześlizgnij się w płaszczu. Zamaskowany bombowiec montuje wyrzutnie rakiet klasy pancernej, dzięki czemu może niespodziewanie odpiąć pancerz i wyzwolić znaczną siłę ognia przed ponownym ukryciem. Zamaskowany bombowiec nie jest jednak w stanie przebić się przez przestrzeń podczas gdy jest zamaskowany. Przykłady: zamaskowany bombowiec Caldari Manticore ma podobny wygląd, jak jego odpowiednik Tech I, fregata Kestrel, ale ma też dodatkowe zdolności stealth. Jest w stanie zamontować wyrzutnie pocisków manewrowych, ponieważ jego układy powergrid są specjalnie skalibrowane do obsługi mocy wymaganych przez te moduły. Covert Ops Ships by Race Command Ships Command ships to wersja battlecruiserów Tech II, podzielonych na podklasy i podklasy floty. Są one przeznaczone do dowodzenia i wspomagania operacji flotowych. Statki dowodzenia statkiem mogą korzystać z jednego modułu pomocy gangów, podobnie jak ich odpowiedniki Tech I, i mają silną obronę i niesamowite umiejętności ofensywne. Statki dowodzenia flotą mają bardziej ograniczone zdolności ofensywne, ale bardzo silną obronę i mogą korzystać z maksymalnie trzech modułów pomocy gangów. Statki dowodzenia flotą przetrwały obrażenia zadawane przez wiele okrętów wojennych. Przykład: Potępienie Amarra może korzystać z trzech opancerzonych modułów bojowych i otrzymać premię za ich skuteczność. To sprawia, że ​​jest niezwykle potężny jako pomoc dla dużej floty. Gallente Astarte jest niesamowicie potężnym awanturnikiem, zdolnym do zadawania dużych obrażeń podczas tankowania ciężkiego ognia. Statki dowodzenia statkiem transportu ras Statki transportowe są wersją Tech II klasy przemysłowej przeznaczonej do holowania ładunku przez niebezpieczne systemy o niskim poziomie bezpieczeństwa. Mimo, że nadal wymagają eskorty dla bezpieczeństwa, transporty są w stanie przetrwać określone ataki, które zniszczyłyby Tech I Industrials ze względu na ich brak obrony. Istnieją dwie podklasy statku transportowego. Biegacz blokujący to bardzo szybki mały statek towarowy o naturalnej odporności na zakłócenia, podczas gdy transport kosmiczny jest wolniejszy, ale ma więcej ładunku i lepszą obronę. Statki transportowe są bardzo popularne w transporcie ładunków o dużej wartości zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz bezpiecznej przestrzeni, ponieważ mogą przejąć wiele poczynań z pancerników bez ryzyka zniszczenia, podczas gdy standardowe maszyny przemysłowe mogą zostać zniszczone przez pierwszą salwę. Przykłady: Biegacz blokady Viator może być wyposażony w napęd microwarpdrive, który pokonuje ponad 2,5 km, czyli pięciokrotność prędkości domyślnej najszybszego dostępnego statku (promu). Pozwala to z łatwością ominąć zagrożenia, których normalne statki przemysłowe nie mogłyby uniknąć. W przeciwieństwie do tego, transport w przestrzeni kosmicznej "Occator" może pomieścić od dwóch do czterech razy więcej ładunków i ma bardzo ciężki pancerz, ale jest niesamowicie powolny, zwłaszcza przy wyposażeniu w ekspander ładunku. Statki transportowe według rasy Kosmos kosmiczny (Bustard Mark II) Statek (Iteron Mark I) Viator (Iteron Mark IV) Zaawansowana wersja barki górniczej to klasa ekshumująca. Statki te korzystają z ulepszonej ochrony i możliwości wydobywczych. Istnieją trzy różne typy. W przeciwieństwie do standardowych barek wydobywczych, gdzie większe i droższe statki są z natury lepsze w górnictwie, każdy z trzech ekwipunnerów ma szczególną rolę, z jaką radzi sobie lepiej niż jakikolwiek inny statek górniczy. Skiff specjalizuje się w Deep Core Mining, Mackinaw specjalizuje się w wydobywaniu lodu, a Hulk jest wyspecjalizowaną barka górnictwa asteroidy trzech ekshumatorów. Kapitalne statki Kapitalne statki to bardzo duże okręty przeznaczone do głównych operacji, które zwykle znajdują się w średnich i dużych przedsiębiorstwach będących własnością graczy. Podczas gdy (szczególnie bogaty) pilot może znaleźć rolę dla frachtowca w handlu, wykorzystuje się go przede wszystkim do uruchamiania i obsługi większych baz gwiezdnych na głębokim 0,0. Kapitalne okręty bojowe są najlepiej wykorzystywane do operacji flotowych i cierpią na poważne luki w zabezpieczeniach, jeśli nie są odpowiednio obsługiwane. Statki i tytani nie mogą dokować w normalnych stacjach ze względu na ich rozmiar. Ze względu na zbyt wysokie ceny, dosłownie tylko najbogatsi gracze lub korporacje mogą sobie pozwolić na te klasy statków. Spedytorzy Posiadający największe ładunki w każdej klasie statku w grze (około 40 razy więcej niż najlepsi statki klasy przemysłowej), frachtowce są bardzo duże i podróżują bardzo wolno. Mogą one zająć długie okresy (ponad 30 sekund), aby wyrównać dla osnowy, aw warp, podróżują bardzo wolno (0,7 wolta). To sprawia, że ​​nawet umiarkowanie długie warp (powiedzmy 35 au) zajmują prawie minutę w warp, a długie skręty przekraczające 100au zajmują 2 minuty. Freightery są również całkowicie nieuzbrojone, bez możliwości modyfikacji i rozbudowy. Ich niezrównane możliwości w zakresie transportu towarów sprawiają jednak, że frachtowce są bardzo cennym surowcem dla korporacji lub graczy, którzy muszą przenosić duże towary lub duże ilości materiałów z jednego miejsca do drugiego z dużą eskortą. Frachtowce mogą przewozić wiele statków w swoim ładowni, pod warunkiem, że zostały zapakowane do transportu, ale nie są w stanie przewozić żadnych statków klasy kapitałowej w ich ładowni, ponieważ najmniejsze mają zapakowaną objętość 1 miliona m, podczas gdy największy frachtowiec może przewozić jedynie 980 000 m 3 z maksymalnymi umiejętnościami. Jedna klasa frachtowców istnieje dla każdej dużej frakcji. Frachtowce kosztują około 900 - 1000 milionów ISK (w zależności od wartości rynkowej minerałów), jednak wymagają około 5 miliardów wartości planów ISK i mogą trwać ponad miesiąc czasu budowy (dla części składowych, w tym około 11 dni dla sam statek). Oryginały Blueprint są zwykle używane ze względu na zbyt długi okres tygodni, jaki kopiują plany frachtowców, ale nie jest pewne, że niektóre przedsiębiorcze osoby wykonają kilka kopii planu po ukończeniu własnych frachtów w celu zmniejszenia narzutów. Obecnie sprzedają około 150 milionów ISK. Wydaje się, że KPCh dokonała transpozycji frachtowców Gallente i Caldari. Każdy statek Tech II i klasy kapitałowej Gallente, z wyjątkiem Obelisku, został nazwany bóstwem lub znaczącą postacią mitologiczną, ale Caldari Charon został nazwany tak, jak mówi się, by przeprawiać dusze zmarłych przez rzekę Acheron (gałąź Styksa) w greckiej mitologii. Dalsze zamieszanie wynika z faktu, że Charon był synem Erebusa i Nyx. którzy używali nazwy Gallente Titan i klas statków-matek. Należy również zauważyć, że Charon nie pasowałby do schematu nazewnictwa Caldari, ponieważ naczynia tej rasy są prawie zawsze nazywane po zwierzętach. Przykłady: frachtowiec Caldari Charon jest znany jako największy z tych statków, z ładunkiem 775 000 m (5 do 25 w zależności od umiejętności), ale jest również najwolniejszy. Frachtowiec Gallente Obelisk, z ładunkiem 750 000 i prędkością 65 ms, jest popularny ze względu na fakt, że wielu pilotów wozideł w sposób naturalny spełnia jedno z wymagań wstępnych statku w trakcie szkolenia - wagon towarowy Gallente Iteron Mark V ma największy ładunek dowolnego statku klasy przemysłowej i dlatego jest jednym z najpopularniejszych zakładów przemysłowych w grze. Zarówno Iteron Mark V, jak i Obelisk wymagają, aby pilot wyszkolił umiejętność Gallente Industrial na poziom 5, aby móc latać. Freighters przez Race Dreadnoughts Dreadnoughts to behemoty bojowe. Są zdolne do montowania broni wielkości kapitału, która zwykle może być montowana tylko na stacjonarnych platformach. Pancerniki są również znacznie trwalsze niż nawet najtwardsze pancerniki i ciężkie krążowniki szturmowe. Pancerniki są przeznaczone raczej do przedłużonych oblężeń instalacji statycznych, takich jak gwiezdne zapory lub stacje będące własnością korporacji graczy. Despite their massive ability to absorb damage, dreadnoughts tend to require fleet support or face the risk of being overwhelmed by enemy counterattacks. Dreadnoughts also have the ability to enter siege mode, quintupling their offensive and defensive capabilities but rendering them unable to move and unable to hit smaller ships as the siege module reduces the tracking of turrets and the explosion radius of torpedoes by 92.5 1. One dreadnought class exists for each major faction. A dreadnought costs about 1.2 billion ISK in minerals to make at-cost, selling for about 1.8-2.2 billion on the open market. Example: The Amarr Revelation is known for its powerful laser batteries and having the strongest armor tank out of any ship in the game. The Gallente Moros isnt as tough as the Revelation . but is the only dreadnought that can effectively defend itself from smaller ships due to its massive bonus to combat drone hitpoints and damage. Dreadnoughts by Race The carriers main offensive capabilities revolve around the deployment of super-heavy combat drones known as fighters. Carriers also fill a support role with bonuses to remote repairing. Carriers are able to operate the fighters remotely, and assign them to other commanders, allowing them to fill a role away from the immediate frontline. Carriers are also capable of carrying a limited number of frigates, as well as possessing a small corporate hangar. While motherships are technically carriers, the vast difference in cost between them and carriers generally results in them being assigned their own, second category. A carrier costs about 800 million ISK in minerals to make. Example: The Gallente Thanatos is the most popular carrier for combat situations due to its fighter damage bonus, while the Amarr Archon is considered the best for armor tanking because it can fit 3 capital armor repairers making it very hard to kill, if supported with a strong fleet. Carriers by Race Motherships Motherships are similar to carriers but considerably larger and are the second largest spaceships in the game. Motherships offer all the same features as a carrier, but in considerably greater amounts (double the number of fighters for instance), and are completely immune to all forms of electronic warfare. Furthermore, motherships contain a ship and items hangar in which the owning corporation can store combat equipment. Motherships can fit cloning vats, allowing rebirth for allied pilots should they be killed in action. This saves the pilot a lengthy trip back from the nearest station cloning vat, and gets them back into combat. In material costs, a mothership costs around 15 billion ISK to make. This cost is considerably higher if one has to invest in the BPOs necessary for construction. Construction of a mothership takes approximately 3-4 weeks. Motherships, along with titans, are the only ships that cannot dock at a station and so they must be permanently in space. This means players must either sit in them until they are destroyed, or leave them in a protected area when not flying one. Despite being intended for alliance level warfare, one of the first Motherships built actually went to a small pirate corporation. This has caused some of the major alliance powers in the game to begin controlling the construction of these behemoths. Examples: During the last week of Marchfirst week of April of 2006, the first two known player built motherships were completed, both Nyxes . Band of Brothers were awarded two Wyvern class ships in the Caldari Alliance Tournaments. Several corporations and alliances now own their own motherships, including Red Alliance, Lotka Volterra, TunDraGon, Dusk And Dawn and The Establishment. The Gallente Nyx remains the most popular vessel due to her superior damage output. Motherships by Race Titans are the largest ship type in EVE, rivaling major cities in size. They can perform the same fleet functions and support roles as the Mothership (Cloning, Ship maintenance arrays, ShipItems hangars), and are the only capital ships which can create jump portals through use of the Jump Bridge Array, which enables escort and support ships to move from system to system without the aid of a stargate. Even though a Titan is a massive logistical advantage for the individual or corporation who possesses one, using a Titan in a combat role is often seen as undesirable. While large, their defensive and offensive capabilities are still overshadowed by the Dreadnought and Mothership class capital ships. They do, however, have the capacity to provide more logistical support to a fleet from behind the front lines than any other capital ship, especially when it concerns the Jump Bridge Array. The only real offensive capability of a Titan aside from Capital Sized Weapons is a huge omni-directional super weapon capable of destroying whole fleets of battleships in a single shot - although taking an hour to recharge after a single blast, the presence of a Titan could decide the outcome of any battle. Superweapons can be fired at Cynosural fields in the same system, allowing a Titan to remotely destroy fleets from a safe position. Successful construction of a Titan requires high levels of secrecy, as well as months of skill training and research. This need was demonstrated when Lotka Volterras second, under construction Titan was destroyed by a combined Curse Alliance, Goonswarm, Red Alliance, and other Coalition member fleet. Currently, a Titan takes approximately eight weeks to build (in real time), not including its primary components which are required for construction. One Titan class exists for each major faction. On September 25, 2006, ASCN (Ascendant Frontier) unveiled their Titan (an Amarr Avatar), which was later confirmed by EVE community manager Kieron to be the first player built Titan on Tranquility. On that day, video footage of the titan was released by ASCN. Since then, Band of Brothers has unveiled their own Titan (also an Avatar), and both ASCN and Band Of Brothers have made extensive use of their Titans on the battlefield. On December 8, 2006, Lotka Volterra inaugurated the third known Titan (a third Avatar) with a surprise attack that destroyed 215 enemy ships with a single shot. 1 Shortly afterwards, Dusk and Dawn alliance (D2) unveiled their own Erebus Titan, a Gallente design with bonuses to the armor of its fleet. This is the first Erebus to be built in the game. The Avatar remains the most common type of Titan, with three having been built before any other faction Titan was completed. To date, Seven Titans have been confirmed three of the Avatar class, three of the Erebus class, and one Ragnarok class Titan as of February 2007. Eves first Titan destruction occurred on the 11th of December 2006. The Band Of Brothers alliance caught the Ascendent Frontier (Avatar class) titan in a deep safe spot in the C9N-CC system. 2 They destroyed her with a large force of battle and capital ships while the ASCN pilot was apparently offline. 3 The second demise of a Titan, also at the hands of Band of Brothers, occurred in the YZ-LQL system by capitalizing upon intelligence provided by a spy within Dusk and Dawns alliance. The Titans pilot was covertly aggressed a few seconds before he logged out of the game. Because he had been aggressed, however, the Titan was not removed from the game universe and remained in space, unmanned. The vessel was summarily attacked and destroyed. Due to the special status of these ships, represented by their size, cost, and firepower, all wreckage from destroyed Titans remains in space. Unique and Limited Edition Ships Gold Magnate The Gold Magnate was a unique ship given as the first place prize for the Amarr Championship 4 competition. However, in 2004, Tyrrax Thorrk, the owner of the Gold Magnate . took the ship into combat. Eventually, the ship was destroyed by the infamous m0o pirates and subsequently, the Gold Magnate no longer exists. Silver Magnate Nineteen Silver Magnates were given out as runner-up prizes in the Amarr Championship 4 event. As no more have entered the game since their release, their price has steadily risen. In addition, many have been destroyed, further increasing their value. At the time of their release, they were nearly the most powerful frigate, second only to the even rarer Gold Magnate . The advent of Tech II frigates, however, made the Silver Magnate less notable as a combat ship. Guardian Vexor Fifty Guardian Vexors were given out as part of an event. It is suspected that fewer than 20 still exist today. Their attributes originally are not notable: they were merely Vexors with an extra missile hardpoint. Their value came not from the ability, but solely the rarity of this limited edition ship. However, when changes in game mechanics caused a reduction in the number of controllable drones, this ship was not changed, and its ability to control up to five extra drones made it extremely powerful. Unfortunately, its high price tag ensures that even those who own one will most likely not use it in combat. Opux Luxury Yacht Three of these exist in the EVE Universe. One was acquired when an event actor (movie star) ejected from his Opux Luxury Yacht to commit suicide at a Quafe Ultra event, after which Iece Quaan boarded it and later sold it to the current owner Voogru. The second was given out by CCP to a couple from New Zealand who got engaged on the stage at the 2005 fanfest, both of whom are members of Celestial Horizon. The third is unflyable and currently in orbit of one of the moons in the Lirsautton system. Federate Issue Megathron The Federate Issue Megathron is also an event-related ship, similar to the Imperial Issue Apocalypse . It was handed out in the Crielere Incident 5 to Doc Brown. Doc Brown kept the unique ship for a while, then later sold it to DigitalCommunist, who also held it for a long period of time. More recently, Madcap Magician, the CEO of DigitalCommunists corporation, plotted and eventually stole the ship and subsequently kicked DigitalCommunist from the corporation. Madcap gave it to Entity, a famous collector of rare EVE items and a close friend of Madcap. It is still in the possession of Entity. The ship is far superior to the Megathron in many ways: it has far more grid and CPU, as well as an extra turret hardpoint, low and mid slot. Other impovements are to drone bay, speed and agility. Imperial Issue Armageddon These ships were released in the Amarr Championships. 4 The four teams that MASS defeated each received one Imperial Issue Armageddon . and four Silver Magnates . Everlasting Vendetta, Evolution, BIG and PAK each received one at the time. Shrike is still in possession of hers, as is Detaitiv. WarHounds is currently owned by Tyrrax Thorrk, who acquired it from the Guiding Hand Social Club, who had previously hijacked it from Icarus Starkiller. The ship had passed from WarHounds possession to Icarus Starkiller via the BIG Lottery. 6 ConMal sold his to Entity who still retains ownership of it. The Imperial Issue Armageddon has extra powergrid and CPU compared to normal Armageddons . but its rarity is of course the primary reason for their great value. Imperial Issue Apocalypse Originally four of these ships were in game, but three have been destroyed. These vessels were given out as part of the Amarr Championships. 4 Istvaan Shogaatsu owns the only remaining ship. However, a fifth briefly existed one Imperial Issue Apocalypse was given out as a prize from the BIG Lottery. 6 It was flown by a player named Clone 0, and while moving the ship from one station to another, an attempt was made to destroy it by a group of Minmatar roleplay corporations. It was defended successfully by a group of Amarr roleplayers. CCP took the Imperial Issue Apocalypse back as part of a roleplaying event on the request of the player receiving the ship. Tyrrax Thorrks ship was destroyed by Cult of War during the December 2006 Alliance Tournament, with DeddyMassive striking the final blow 2 after Tyrrax chose not to meet the 15 Billion ISK ransom COW demanded. 91 citation needed 93 The remaining ship is superior to the Navy Issue Apocalypse . due to her much better powergrid and CPU. Her value comes both from her rarity and the fact that the current owner seems unwilling to part with her at any price. State Issue Raven A vastly upgraded Raven with additional slots and eight launcher hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. The Corvus, along with the Storm, was one of the prizes in the Third Alliance Tournament. Further prizes were more regular faction ships. Each member of the winning team was given a choice of either a Corvus or a Storm, and the second team was given the choice of one, so there total number of Corvus and Storms combined is eight. (Reference the Lemonde Article someone please.) This ship was previously called Corvus but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Tribal Issue Tempest A vastly upgraded Tempest with additional slots and eight turret hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. See Corvus above for more details. This ship was previously called Storm but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Game Management, Event and Prototype ships Some ships can be flown by players, but are actually not available to regular players. These are used by Game Managers and Developers or Event actors and may provide their pilots with special commands to help fulfill their roles. Some of these ships are also unfinished concepts. Game Management ships Game Management ships are often of the Jovian faction with skill requirements that in effect are impossible to gain without direct database manipulation. They are used by Game Managers to resolve petitions and by Developers to test new features. Polaris Legatus The Polaris Legatus is a Jovian Frigate exclusively owned by those who have access to the Polaris system, a system that is designed to be the Game Masters headquarters and inaccessible by anyone not authorized to be there. The Legatus has 99 resistances to every damage type in the game, over a million hitpoints of armor and shields, and has the ability to fit a turret that can do extreme amounts of damage. This ship is often used by GMs that are not participating in an in-game event, such as resolving server issues or responding to in-game petitions. Event ships Event ships usually have reasonable attributes in order to allow World Events to unfold in direct interaction with players, and in at least one instance an actor has ejected from an Event ship, which then was boarded by a regular player turning it into a Unique Ship (see Opux Luxury Yacht above). Concord FrigatePopular Topics Recently I wrote about five reasons gamers should give Eve Online 5 Reasons To Give Eve Online A Second Chance 5 Reasons To Give Eve Online A Second Chance Over the past few years CCP Games have made changes to help newbies dig into Eves massive universe, and theyve paid off. Czytaj więcej. notorycznie zastraszająca kosmiczna gra MMO, druga szansa. Jednym z powodów, dla których powołuję się, jest unikalna monetyzacja gier, która pozwala graczom płacić za ich miesięczną opłatę za przedmioty w grze zwane Pilots License Extension. Jeśli możesz je kupić, możesz grać w Eve bezpłatnie, na zawsze. Nie są tanie, ale obecnie wynoszą około 600 milionów ISK (waluty Eves) i rosną w tempie powolnym, ale stałym. Nowi gracze z dukackim statkiem i kilkoma milionami dolarów mogą spojrzeć na koszt PLEX-u i uwierzyć, że jest to zbyt kosztowne. W rzeczywistości nie jest trudno wymyślić pieniądze, jeśli wiesz jak. Oto trzy sposoby, w jakie początkujący mogą zarobić wystarczająco dużo, aby zagrać za darmo 5 Początkowo Premium Gry MMO, które są teraz darmowe do gry MUO Gaming 5 Początkowo Premium Gry MMO, które są teraz darmowe do grania w gry MUO Trudno powiedzieć, dokąd zmierza branża gier, ale gry freemium prawdopodobnie odgrywają w tym dużą rolę. Tam, gdzie tradycyjne gry proszą o 60 dolarów z góry, gry freemium biorą ich. Czytaj więcej . Handel stacjami Podstawowa koncepcja handlu stacjami jest bardzo prosta. Siedzisz postacią na stacji, masz umiejętności handlowania pociągiem, a ty kupujesz przedmioty na niskim poziomie, niż odsprzedajesz je na wysokim poziomie. Różnica idzie do twojego portfela. Aby rozpocząć handel na stacji, musisz najpierw mieć postać w jednym z głównych centrów handlowych. Są to, w kolejności od największej do najmniejszej, Jita, Amarr, Dodixie, Rens i Hek. Mniejsze centra handlowe mają mniejszą liczbę pozycji, ale mają także mniejszą konkurencję, więc powinieneś wybrać centrum w zależności od tego, jak często planujesz sprawdzić swoje transakcje. Gracze, którzy lubią handel i chcą to robić całymi godzinami, powinni udać się do Jity. Ci, którzy chcą tylko sprawdzić transakcje raz dziennie (lub mniej) powinni udać się do Hek lub Rens. Będziesz także musiał wyszkolić postać, z którą handlujesz, kto jest prawdopodobnie altem, w niektórych podstawowych umiejętnościach. Umiejętności handlu, handlu detalicznego, handlu hurtowego i potentatów wpływają na to, ile zamówień możesz mieć, i prawdopodobnie będziesz chciał przynajmniej uzyskać pierwsze dwa do poziomu 5, a hurtowe do poziomu 3 (który pozwoli Ci uruchomić do 108 zamówień). Powinieneś również zaplanować szkolenie w zakresie rachunkowości i relacji z brokerem na poziomie 5, ponieważ te umiejętności zmniejszają podatki i opłaty brokerskie (to więcej pieniędzy w kieszeni). Żadne z nich nie jest warunkiem wstępnym, jednak możesz zacząć handlować, czekając na podniesienie swoich umiejętności. Gdy Twoja handlowa postać dotrze do wybranego przez ciebie centrum, musisz zacząć kupować przedmioty za pomocą Zleceń kupna. Te zamówienia mówią innym graczom, że chcesz kupić przedmioty po określonej cenie. Najlepiej, jeśli twoje zamówienie kupna zaoferuje więcej niż ktokolwiek inny, jeśli to zrobi, gracze sprzedadzą twoje zamówienie, gdy będą chcieli przenieść ten przedmiot. Po zdobyciu przedmiotów za pomocą zleceń kupna (które mogą zająć godziny lub nawet kilka dni), sprzedajesz je ponownie za pomocą zleceń sprzedaży. Ponownie, posiadanie najniższej ceny jest zazwyczaj najlepsze, chociaż oczywiście chcesz zarobić trochę. Więc, jakie przedmioty powinieneś wymienić Jeśli masz masę teorii związanych z odpowiedzią na to pytanie, sugeruję, żebyś po prostu pobrał Elinor. narzędzie stworzone przez fanów, które automatycznie analizuje każdy przedmiot. Po uruchomieniu Elinor możesz eksportować do niego dane, klikając Eksportuj do pliku, gdy w oknie rynku gier znajduje się element, a Elinor obliczy marżę, objętość i zysk. Powinieneś szukać przedmiotów z marginesem co najmniej 10. Zwróć także uwagę na numery woluminów, jeśli są one w niskich setkach, które być może będziesz musiał chwilę poczekać, aby zlecenie kupna lub sprzedaży zostało obsadzone. Gdy masz już te podstawy, nie ma wiele do zrobienia poza zleceniami monitorowania. Upewnij się, że twoje zamówienia kupna płacą najlepszą cenę, a następnie odsprzedaj przedmioty, które kupujesz po najniższej cenie, jednocześnie utrzymując 10 rentowności lub więcej. Czasami będziesz musiał zmienić przedmioty, które kupujesz i sprzedajesz, gdy inni gracze wejdą na te rynki, a będziesz zarabiać więcej, im częściej będziesz sprawdzać swoje zamówienia. Mimo to można całkowicie sprawdzać zamówienia raz dziennie i codziennie generować zysk w wysokości od 5 do 10 swoich wartości, co oznacza, że ​​podwajasz swoje pieniądze co tydzień lub dwa. Gracz, który ma się dobrze, może kupić PLEX w ciągu miesiąca, podczas gdy ci, którzy spędzają mniej czasu, mogą potrzebować dwóch. Ale gdy twoje imperium handlowe zacznie, będziesz czerpać coraz większe nagrody, a gracz, który będzie miał miliard ISK w handlu, może często robić 100 milionów ISK na co dzień. Gracze, którzy chcą handlować, powinni także przeczytać blogi Markets For ISK i Merchant Monarchy. Oba są pisane przez graczy, którzy zaczynali od zera, a teraz mają dziesiątki miliardów ISK. Pisarz tego ostatniego bloga ma ponad 300 miliardów ISK, wystarcza, aby grać w Eve bezpłatnie przez 500 000 lat. Handel międzyregionalny Podczas gdy handel na stacji odbywa się w jednym miejscu, międzyregionalny handlarz zarabia pieniądze, kupując przedmioty w miejscach, gdzie sprzedają nisko, a następnie przewiezienie ich do miejsca, w którym sprzedają więcej. W tym może być duży zysk, ale to także więcej pracy. Aby być międzyregionalnym przedsiębiorcą, będziesz potrzebować tych samych umiejętności co sprzedawca stacji (patrz wyżej). Ponadto, będziesz chciał wybrać umiejętności pilotażu przemysłowego na skalę rasową, takie jak Gallente Industrials, które pozwolą ci pilotować podstawowe statki transportowe. Podstawowe zakłady przemysłowe to: Tayra, Bestower, Iteron Mark V i Mammoth. Każdy z nich ma duży ładunek, który może być większy dzięki wyposażeniu Expanded Cargohold z rynku. Powinieneś też mieć małą, szybką fregatę. Nie wszystkie przewożone towary będą duże, a małe ładunki mogą być przewożone szybciej na fregacie niż duże przemysłowe. Gdy już zdobędziesz swój statek, musisz znaleźć przedmioty warte sprzedaży. Na szczęście Eve-Central Eve na rynku ma narzędzie do porównywania, które robi to za Ciebie. Po prostu wprowadź system, z którego chcesz dotrzeć, oraz region, do którego chcesz dotrzeć, a także maksymalną cenę, jaką możesz zapłacić za przedmiot. Zostanie wygenerowana lista kandydatów. Jita, największy węzeł handlowy w Ewie, również ma najniższe ceny, więc prawdopodobnie zechcesz go wprowadzić z pola. System, do którego możesz się dostać, może być jednym z innych centrów handlowych Amarr, Dodixie, Rens lub Hek. Po wygenerowaniu listy zeskanuj elementy dla tych, które poruszają się w stosunkowo dużych ilościach. Wszystko powyżej dziesiątej jest przyzwoite, a przedmiot poruszający się na poziomie 50, 100 lub więcej jest świetnym kandydatem. Po znalezieniu przedmiotu odwiedź Eve Markets i wyszukaj go. Ta przydatna witryna wygeneruje wykres podaży, który pomoże Ci zdecydować, czy przedmiot może zostać sprzedany po przeniesieniu. Po przeniesieniu swojego zaciągu do nowej lokalizacji możesz go sprzedać komuś, kto wysłał zamówienie (jeśli byłoby to opłacalne) lub utworzyć własne zamówienie sprzedaży. Gdy będziesz zarabiał więcej pieniędzy, będziesz mógł przenosić więcej przedmiotów o wartości większej ISK, co powinno oznaczać coraz lepsze zyski. Mądrzy jednak, aby nie przenosić więcej niż 100 milionów ISK przedmiotów naraz, ponieważ piraci czasami nękają graczy nawet w przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Jeśli chcesz przenieść bardzo duże zamówienia, rozważ zlecenie pracy firmie specjalizującej się w przewozach, takiej jak Red Frog Freight. Podczas gdy twój statek może przenosić przedmioty na autopilocie, twoje konto musi być zalogowane podczas trwania podróży, więc ten zawód jest najlepszy dla graczy, którzy mogą od czasu do czasu odprawić się w grze. Możesz osiągnąć zyski w wysokości od 30 do 50 w dobrym zaciągu, więc możesz pozwolić sobie na zakup PLEX-u w ciągu kilku tygodni od zwykłego holowania. Wojna o frakcje Podczas gdy handel i transport pociągów może być bardzo opłacalny, mogą nie zainteresować wszystkich. Niektórzy gracze niewiele interesują się grą ekonomiczną i wolą latać w kosmos, im bardziej niebezpieczny, tym lepiej. Jeśli to brzmi jak ty, Frakcja Warfare to świetny sposób na zarabianie pieniędzy. Istnieją cztery frakcje NPC w Eve Amarr, Caldari, Gallente i Minatatar. Każdy jest sprzymierzony ze sobą i na wojnie z dwoma innymi. Kiedy dołączasz do frakcji milicji, zostajesz oznaczony jako walka PvP przeciwko komukolwiek, z którą twoja frakcja jest w stanie wojny, i zyskujesz zdolność do przechwytywania kompleksów w spornych systemach. Możesz zobaczyć systemy, w których bierze udział, patrząc na menu Frakcji Warfare, które jest dostępne na stacjach lub w kosmosie (co dziwne, w sekcji Biznes na pasku bocznym). Możesz dołączyć do milicji tylko na stacji należącej do tej frakcji. Systemy są wygrywane i tracone przez przechwytywanie kompleksów, zwane częściej pleksami. Cele te są lekko chronione przez statki NPC i mogą zostać przechwycone przez graczy. Są również w różnych rozmiarach początkujących, małych, średnich i dużych. Tylko podstawowe fregaty mogą wejść w pleksi nowicjuszy, podczas gdy zaawansowane fregaty i niszczyciele tech 2 mogą wchodzić w małe pleksy. Średnie pleksy pozwalają również na krążowniki, a największe nie mają ograniczeń na statkach. Przechwytywanie obiektu typu plex zapewnia punkty lojalnościowe. Wartości podstawowe wynoszą 10 000 dla początkujących, 17 500 dla małych, 25 000 dla średnich i 30 000 dla dużych. Jeśli twoja frakcja radzi sobie dobrze, te nagrody można zwiększyć nawet o 225, co oznacza, że ​​maksymalna liczba zebranych dużych przechwytów wynosi ponad 74 500 punktów. Tutaj właśnie pojawiają się pieniądze. Punkty lojalnościowe można wymieniać na specjalne amunicje, sprzęt i statki, które są dostępne tylko poprzez zdobywanie lojalności przez frakcyjną milicję. Te specjalne przedmioty są również lepsze od sprzętu codziennego. I mogą być ponownie sprzedawane na rynku za dużo pieniędzy. Punkty Lojalnościowe często konwertują się na ISK w wysokości 3000 ISK za punkt lojalnościowy. Oznacza to, że przechwytywanie pojedynczego początkującego plexa może wynosić od 15 milionów do 100 milionów ISK, w zależności od aktualnego sukcesu twoich frakcji. To dużo pieniędzy. Jest jednak kilka wad. Po pierwsze, przedmioty kupowane z Punktami Lojalnościowymi nie magicznie konwertują na ISK, musisz je sprzedać. Oznacza to, że musisz przeszkolić się na statku przemysłowym i zdobyć kilka umiejętności handlowych, aby od czasu do czasu przyciągać cenne przedmioty frakcji do centrum handlu. Po drugie, musisz zagrać w środowisku PvP Nowe w MOBA Heres Jak odkryć, który z was jest dla Ciebie Nowy w MOBA Heres Jak dowiedzieć się, który z nich jest dla Ciebie Jeśli nie grałeś pod rockiem przez ostatnie kilka lat przyłapałeś się na gatunku gier MOBA lub przynajmniej o nich słyszałeś. Chociaż jest garść. Czytaj więcej. Nie musisz angażować innych graczy, aby złapać kompleks, ale przeciwnicy będą czasami pojawiać się, aby zapobiec przechwyceniu, a piraci także walczą z systemami walki frakcji w poszukiwaniu walki. Jako początkujący, na ogół chcesz uniknąć konfliktu, ponieważ twoje umiejętności prawdopodobnie nie będą pasować do twojego przeciwnika. Ale jeśli lecisz tanią fregatą (taką, która kosztuje nie więcej niż kilka milionów ISK), utrata statku nie przywróci cię zbyt wiele. Niektórzy gracze mogą nawet preferować to, wiedząc, że jesteś ścigany może dostarczyć dreszczyku emocji. Większość graczy będzie w stanie przechwycić dwa pleksy na godzinę. Zakładając, że są one zarówno małe, jak i żadne premie frakcyjne, to jest to 35 000 Punktów Lojalnościowych lub około 50 milionów do 100 milionów ISK. Hardkorowy gracz może zarobić PLEX w jeden dzień, a zwykli gracze mogą grać za darmo, spędzając zaledwie pięć do dziesięciu godzin w wojnie frakcyjnej na miesiąc. Wnioski Istnieją inne sposoby na zdobywanie ISK i granie w Eve Online za darmo, ale trzy wymienione tutaj metody są najlepsze dla początkujących. Wszystkie trzy wymagają niewielkiego kapitału na start i tylko garść umiejętności, z których żadna nie jest warunkiem wstępnym. Nowy gracz może realistycznie zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić PLEX w ciągu miesiąca, korzystając z jednej z tych metod, co oznacza, że ​​będziesz musiał zapłacić tylko za pierwszy miesiąc gry. Do you have any tips on how to earn money in Eve Leave them in the comments 9 comments Write a Comment Latest Giveaways Related Articles Latest Deals Subscribe to Our Newsletter , EVE Online - ( ) EVE Online. ,. . , (OCR). ,. . ,,,, ..,. . PLEX - 4-. , 30-. EVE Pilot v3.0 -,. EVE Pilot 2009 Simple Miner (GHMS). C,,. Pilot EVE. EVE Online. ,. . .

No comments:

Post a Comment